Serwis naszego oprogramowania

W przypadku potrzeby skorzystania z usług naszego serwisu prosimy o wcześniejsze zarezerwowanie terminu spotkania lub konsultacji.


 

Zasady prowadzenia serwisu:

Zawsze w pierwszej kolejności zajmujemy się problemami klientów posiadających umowy serwisowe.

Użytkownicy nie posiadający umów serwisowych proszeni są każdorazowo o przygotowanie pisemnego zamówienia zawierającego zakres zlecanych prac oraz akceptację standardowego cennika. Z definicji nie świadczymy też żadnych bezpłatnych konsultacji telefonicznych w takich przypadkach.


Przesyłanie plików

W przypadku konieczności szybkiego dostarczenia bazy danych do naszego serwisu możliwe jest przesłanie jej na nasza stronę www.
Maksymalny rozmiar przesyłanego pliku to 8 MB. Większe pliki należy je podzielić na mniejsze części. Bardzo prosimy o zawieranie w nazwach przesyłanych plików informacji o firmie-nadawcy - ułatwia nam to identyfikację przesyłek oraz przyspiesza czas realizacji serwisu.
Po wysłaniu pliku NALEŻY koniecznie zadzwonić do naszej firmy lub przesłać informację o wysyłce na adres naszej firmy :
W przeciwnym razie nie będziemy wiedzieli o czekajacej na nas przesyłce !

Wykonanie operacji:
Proces przesyłania pliku może potrwać od kilku do kilkunastu minut w zależności od wielkości przesyłanego pliku oraz szybkości łącza. Prosimy o cierpliwość - zamknięcie okna przeglądarki lub naciśnięcie przycisku zatrzymaj/odśwież przed wyświetleniem komunikatu końcowego spowoduje przerwanie operacji przesyłania.

Plik:


Pobieranie nowych wersji

Nowa wersja systemu 'Kadry-Płace' Windows-SQL pobiera aktualizacje z naszej strony www automatycznie, podobnie jak system Windows. Dotyczy to zarówno plików systemu jak również map deklaracji PIT itp. W związku z tym faktem pobieranie plików ze strony www bezpośrednio przez użytkownika zostaje zachowane tylko i wyłącznie z powodów (umownie) awaryjnych, tj. np sytuacji w których pobieranie aktualizacji blokuje program antywirusowy.

Wybór systemu:

>